silat -.-

latihan silat macam biasa tadi , aku datang gila awal ? bhaha , semangat nii . . haha , masa latihan sebelum smayang asar aku okee je latihan macam bosan sikit , haha oraite , ni crita lepas smayang asar , ada buat latihan brpasangan . tiba-tiba alia kena balik awal ! aku tinggal sorang ah , tkde pasangan . aku macam orang gila je , buat sorang-sorang , pastu guru kitorang suruh aku buat latihan kat budak-budak bengkung putih , sebab aku pon budak lama , tapi aku taknak sebab semua tu dah pro . nasib baik tak ramai arini . kau tunggu kau alia , nanti aku balik awal jugak . haha , kau tinggal sorang ; D
Nadiah Ismail







 LENCANA SILAT GAYONG ; )