Pages

Pertandingan silat < 3

sampai stadium pukul 8.00 , sebab jamm ! pastu sampai je stadium semua kelam kabut , terus masuk tandas tukar baju bersiap dengan songket semua , talipinggang jurus wajib dengan bengkung putih semua yang kemaskan aku adalahh Abg raja , dia yg pkaikan songket , tengkolok tali jurus wajib pastu tetibe bangkung terpanjang pulak , dia cakap "adehh , biarje , siapa suruh kepeng sangat ?" aku cakaplah "ehh ! abg Raja pon sama je kepang jugak nak cakpa orang" pastu dia gelak -.-' tengah pakai bengkung nii , dia cakap , ikutkan hati nak je tarik bagi ketat sampai tak bernafas , geram betul dgn bengkung ni , tapi sebab sayangg dah buat baikbaik ! kau masal kalah aku carik korangg . paham , haha tetibe je -.-, ingatkan saje je suruh tukar awal2 , rupanya , giliran kitorang No. 5 , wtf -.-
nervous gila ! step last aku pening sikit ! taksempat training pon pagi tadi , tapi boleh tahan jugak ah kitorang punya persembahan : ) thanks to Abg Ish , Ibnu , Abg Raja .
lepas persembahan pergi makan dengan Aifa and Alia , sumpah best gila lepak dengan dorangg <3 balik daripada makan lepak dengan Andri , K.Yun , Erna semuaa . syok gila !
pastu masa tempur main , Fauzy dengan Din , aku tolong pegangkan din punya jaket , kakyun pegang Fauzy punya jaket . awwww ! wangi jaket diaa ! haha camgatall :P
tapi sumpah masa tu bets gilaaa ! rindu jaket diaa ! hihihi . sumpah nak ulang balik masa pagi tadii .